Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شرکت اپل یک آیفون تمام صفحه و ارزان تر نسبت به دو آیفون جدیدش رونمایی کرده است که نام آن iPhone XR می باشد. این گوشی آیفون به گوشی آیفون اقتصادی نیز معروف است و مخصوص کسانی است که می خواهند بودجه کمتری را صرف یک گوشی آیفون کنند. امروز در این مطلب تمام چیزی که نیاز است در مورد این گوشی موبایل بدانید از جمله زمان عرضه آن به بازار، قیمت آن و همچنین تفاوت آن با گوشی iPhone XS، برای شما شرح خواهیم داد.

شرکت اپل در ماه سپتامبر سال 2018 سه گوشی آیفون جدید را رونمایی کرد، علاوه بر دو گوشی iPhone XS و iPhone XS Max که ممکن است قبلا با آن ها آشنا شده باشید، گوشی ارزان تر دیگری نیز مخصوص افرادی با بودجه کمتر با نام iPhone XR به بازار عرضه خواهد شد.
البته ممکن است نسبت به دو گوشی دیگر ارزان تر باشد، اما همچنان یک گوشی آیفون است و اقتدار خود را دارد. برای اینکه خصوصیات آن را بصورت کلی معرفی کنیم باید بگوییم شما یک طراحی شبیه به iPhone X سال گذشته با یک پردازنده A12 Bionic به همراه بک دوربین پشت و همچنین شش رنگ متفاوت دریافت خواهید کرد.

تاریخ عرضه گوشی iPhone XR
پیشفروش این گوشی از 19 اکتبر شروع خواهد شد و یک هفته بعد یعنی در 26 اکتبر در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت. البته لازم به ذکر است که عرضه این مدل از دو مدل پیشرفته دیگر که پیشفروش آن ها در 14 سپتامبر و عرضه عمومی آن ها در 21 سپتامبر بوده است، کمی بیشتر طول می کشد.
همچنین شما باید در نظر داشته باشید که این مدل، به روز رسانی طولانی مدت مدل دیگر آیفون یعنی iPhone SE که بسیار ارزان تر بود، نیست. در گذشته شایعاتی شده بود که قرار است ورژن جدیدی از iPhone SE با نام iPhone SE2 وارد بازار شود ولی به نظر می رسد که چنین گوشی آیفونی هرگز رونمای نخواهد شد.

release date

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی