Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با وجود تفاوت هایی که گفته شد،گوشی iPhone XR و iPhone XS شباهت های زیادی دارند. هردو گوشی دارای پردازنده A12 Bionic هستند و هردو دارای تکنولوژی TrueDepth در دوربین جلو و در نتیجه FaceID برای باز کردن قفل صفحه هستند. هر دو گوشی از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، دارای بلوتوث نسخه 5.0 و بلندگو های استریو هستند.
پردازنده A12 Bionic یک پیکربندی از A11 Bionic سال قبل است، با یک پردازنده CPU شش هسته ای و یک GPU چهار هسته ای. به هرحال، این اولین تولید پردازنده با استفاده از فراینذ 7 نانومتر است، که در نتیجه ضخامت کم، از سرعت بیشتری برخوردار است.
به زبان ساده تر، در عمل شاهد افزایش سرعت اجرای 30 درصدی در اپلیکیشن ها هستیم. همچنین برنامه می توانند با استفاده از یادگیری ماشین برای ویژگی هایی مانند تشخیص عمق بیشتر در حالت پرتره و ساخت انیموجی های بهتر در FaceTime استفاده کنند. ویژگی FaceID نیز به لطف الگوریتم های جدید و سریع، بر روی نسخه سریع تر و ایمن تری اجرا می شود.
گوشی iPhone XR همچنین جز اولین آیفون های دو سیم کارته است که به گروه iPhone XS ملحق شده است. البته مانند دو گوشی دیگر، فقط در کشور چین می توانید این گوشی را با دو سیم کارت فیزیکی واقعی پیدا کنید و برای دیگر کشور ها در آن یک سیم کارت فیزیکی و سیم کارت دیگر به صورت eSIM و تعبیه شده روی مادربورد گوشی استفاده شده است. البته بهتر است آگاه باشید که فقط برخی از شبکه های تلفن همراه توانسته اند تکنولوژی eSIM را پشتیانب کنند بنابراین ممکن است فعلا شما نیازی به فعال کردن eSIM خود نداشته باشید.
و اما در مورد باتری گوشی، شرکت اپل ادعا کرده است که این گوشی تا مدت زمان 1 ساعت و نیم، می تواند نسبت به گوشی iPhone 8 Plus بیشتر دوام بیاورد.
و درنهایت در مورد نرم افزارسیستمی، گوشی iPhone XR از همان ابتدای عرضه شدن به بازار iOS 12 را اجرا می کند، بنابراین شما با خرید این گوشی از همان ابتدا می توانید تمام تنظیمات و پیشرفت هایی که در سیستم عامل جای داده شده است را با نسخه جدید iOS دریافت می کنید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی