Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به این بخش از مطلب که می رسیم باید این موضوع را ذکر کنیم که از آن جایی که این گوشی قیمت بسیار پایین تر نسبت به دو برادر خود دارد، قطعا مشخصات و ویژگی های آن نمی تواند با آن ها همخوانی داشته باشد. اما یه این معنا نیست که مشخصات آن بسیار ضعیف است.
در مقایسه گوشی iPhone XS و iPhone XR دو تفاوت بزرگ برای کاهش قیمت این گوشی وجود دارد. تفاوت عمده این دو گوشی در دوربین عقب و صفحه نمایش آن هاست.

صفحه نمایش iPhone XR
اول از همه، صفحه نمایش این گوشی 6.1 اینچ و LCD می باشد. بر خلاف دو گوشی دیگر از LED استفاده می کنند. در واقع همین موضوع باعث شده است که شرکت اپل بتواند تا این حد قیمت را پایین نگه دارد. البته در دو گوشی iPhone 7 و iPhone 8 نیز از تکنولوژی LCD برای صفحه نمایش استفاده شده است. بنابراین صفحه نمایش این گوشی آنچنان هم بد نیست. در مقابل گوشی های iPhone X و سری XS از LED در صفحه نمایش خود استفاده کرده اند.

Display
البته شرکت اپ ادعا می کند که LCD به کار رفته در این گوشی، پیشرفته ترین LCD ممک است که تا بحال در یک گوشی هوشمند به کار رفته است، هرچند که ممکن است اینطور نباشد. با این حال، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1792 در 828 و تراکم پیکسلی آن 326 ppi (326 پیکس بر اینچ) می باشد. شرکت اپل در مورد صفحه نمایش Liquid Retina برای این گوشی می گوید و ادعا دارد که این LCD با دقت ترین LCD در زمینه رنگ است که تا به حال در صنعت وجود داشته است. البته اشتباه نکنید، هرچقدر هم صفحه نمایش این گوشی رنگی و روشن باشد، به اندازه گوشی iPhone XS نیست و درواقع این موضوع چیزی است که شما با خرید این گوشی از دست خواهید داد.

دوربین گوشی iPhone XR
دوربین پشت این گوشی یکی دیگر از تفاوت های عمده آن با دو گوشی جدید دیگر است. برخلاف گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max، این گوشی در پشت خود فقط یک دوربین دارد. البته همین یک دوربین نیز کیفیتی به اندازه دوربین 12 مگاپیکسلی با محدوده دید عریض دو گوشی دیگر دارد. دوربین پشت این گوشی دارای تثبیت کننده اپتیکال است که موجب می شود در هنگام عکس برداری یا فیلم برداری لرزش دست را خنثی کنند و دریچه دیافراگم آن نیز f/1.8 است.
با وجود استفاده فقط یک دوربین در پشت این گوشی، شرکت اپل توانسته است همچنان حالت پرتره (a.k.a افکت بوکه) را برای دوربین این گوشی نگه دارد، به این صورت که پس از گرفتن عکس از طریق نرم افزار روی عسک پردازش شده و پشت زمینه عکس ها را تار می کند. شما همچنین می توانید سطح عمق و مقدار محو کردن را که می خواهید برای عکس های خود بعد از عکس گرفتن انتخاب کنید. این درواقع یک ویژگی برای این نسل از گوشی های iPhone است.

3D Touch
و تفاوت دیگر این گوشی ها حذف یک ویژگی کوچک است و آن هم 3D Touch می باشد. شرکت اپل سعی کرده است برای آن جایگزینی ارائه دهد و آن را Haptic Touch نامیده است. البته می توان گفت که خیالتی وجود دارد در این مورد که در برخی نقاط وقتی انگشتتان را روی صفحه نمایش نگه داشته باشید لرزشی احساس می کنید. بنابراین شما برخی از ویژگی های 3D Touch را در این گوشی از دست خواهید داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی