Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

6

اگر به ارتباط سیم‌کارت نیاز دارید اما از وای فای استفاده نمی‌کنید، حتما وای فای دستگاه را خاموش کنید. برای خاموش کردن وای فای در کنترل سنتر می‌توانید با تپ بر روی آیکون معروف وای فای که در کنار حالت پرواز قرار گرفته، وای فای را خاموش کنید.

در زمان ارتباط ضعیف و فاصله زیاد تا وای فای اصلی، باتری در تلاش متصل نگه داشتن وای فای و دریافت اطلاعات، باتری را قربانی خواهد کرد. پس در زمان کمبود سیگنال و ضعیف بودن ارتباط وای فای بهتر است وای فای را خاموش کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم که در زمان در دسترس بودن وای فای اینتنرت 3G را کنار بگذارید و از همان وای فای محلی استفاده کنید.دلیل این موضوع نیز استفاده کمتر باتری در زمان استفاده از وای فای نسبت به 3G است. به همین خاطر است که اپل همیشه تفاوت بین عمر باتری در اینترنت 3G و وای فای را با یکدیگر می‌سنجد. باتری با استفاده از اینترنت همراه 3G  در آیفون 5s و آیفون 5c می‌تواند تا 8 ساعت روشن بماند، اما با استفاده از اینترنت وای فای باتری دستگاه تا 10 ساعت دوام می‌آرود. در آیفون 4s نیز با استفاده از اینترنت 3G شما 6 ساعت می‌توانید از دستگاه خود استفاده کنید، در حالی که با وای فای این زمان به 9 ساعت ارتقا می‌یابد.

به تنظیمات بروید و در بخش  Wi-Fi مطمئن شوید که گزینه  Ask to Join Networks  روشن باشد. از این پس دستگاه برای اتصال به شبکه‌های وای فای از شما سوال خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی