Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

iPhone-5C-and-iOS-7-screens_thumb800مطمئنا شما آیفون و آیپد خود را به عنوان شگفت‌انگیز‌ترین تکنولوژی حال حاضر دنیا به شمار می‌آورید. باید اعتراف کرد که تصور شما درست است و آیفون و آیپد شما دارای بهترین قطعات الکترونیک موجود در دنیا هستند که تا به امروز ساخته شده است. ما در این مطلب قصد داریم چندین نکته مهم و کاربردی در باب ذخیره و افزایش عمر باتری بگوییم، این نکات و ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا در تمام طول روز از آیفون خود استفاده کنید و عمر باتری دستگاه آیفون با سیستم عامل iOS 7 افزایش پیدا کند.

باتری گوشی‌های هوشمند یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران است و تمام شرکت های تولید گوشی هوشمند در پی افزایش عمر باتری دستگاه‌های خود هستند. در طول یک سفر یا یک تفریح زمانی که متوجه کمبود باتری آیفون می‌شوید انگار تمام لذت‌هایتان تاکنون داشته‌اید برباد رفته و یکی یکی زمان‌هایی که به آیفون خود برای عکسبرداری، زنگ زدن یا ارسال پیام و … نیاز دارید را به خاطر بیاورید، از گوشی خود نامید می‌شوید که چرا گوشی هوشمندی با این اندازه قیمت نمی‌تواند یک روز باتری خود را نگه دارد. قطعا بعد از برگشت از سفر یا تفریح به دنبال راه‌حل‌‌هایی برای افزایش عمر باتری آیفون خود خواهید گشت.

این نکات را به کار ببندید و جدی بگیرید تا عمر باتری در آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ حداقل برای چند ساعت یا چند دقیقه افزایش پیدا کند. اگر با باتری آیفون خود به مشکل خورده‌اید و احتمالا بعد از آپدیت به iOS 7 این مشکل وخیم‌تر شده، پیشنهاد می‌کنیم حتما دستگاه خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل iOS که به تازگی منتشر شده، بروز کنید. iOS 7.1.1 را می‌توانید از این پست دانلود کنید.

معرفی نکات و بهترین راه‌ها برای بهبود و افزایش عمر باتری آیفون در سیستم عامل iOS 7 را شروع می‌کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی