Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همانطور که احتمالاً می دانید سلامت باتری با عمر آن دو معقوله کاملاً متفاوت هستند. عمر باتری و یا همان Battrey Life طول عمر باتری را با یک بار شارژ تعیین می کند و سلامت باتری و یا همان Battrey Health عمر باتری دستگاه شما را با گذشت زمان مشخص می نماید.

به عبارت دیگر پس از یک سال، عمر باتری دیوایس شما به هیچ عنوان مانند زمانی که آن را به صورت آکبند تهیه کرده بودید نیست. این فرآیند سال به سال طی می شود و از عمر مفید باتری شما می کاهد. احتمالاً شما نیز در تلفن های قدیمی ترتان با مشکل باتری مواجه بودید و به دلیل تخلیه زود هنگام باتری مکرراً آن را شارژ می کردید.

مشکل این است که اکثر تلفن های هوشمند جدید دارای باتری قابل دسترس نیستند. این بدان معناست که کاربران نمی توانند باتری دیوایس خود را با یک نمونه نو جایگزین کنند و بدین وسیله مشکلات باتری دستگاه شان را از بین ببرند.

خوشبختانه در این رابطه دو معیار بسیار عالی وجود دارد که با بررسی کردن آن ها می توانید یک تصویر بزرگ از سلامت باتری خود داشته باشید. اولین مورد حداکثر ظرفیت باقی مانده (مجموع شارژی که باتری می تواند نگه دارد) و دیگری نیز تعداد سیکل باتری است.

یک باتری سالم پس از مدتی تنها چند درصد از ظرفیت اصلی خود را فدا می کند. علاوه بر این سلامت و ظرفیت باتری های یون لیتیوم (که در اکثر تلفن های امروزی دیده می شود) پس از هر دوره شارژ به میزان اندکی کاهش می یابد.

اپل می گوید که آن ها باتری های آیفون را طوری طراحی کرده اند که پس از 500 بار شارژ بتواند تقریباً 80 درصد از ظرفیت خود را حفظ کند. داده ای مربوط به سلامت باتری در بخش تنظیمات سیستم عامل  iOS در دسترس نیست، بنابراین باید برای دریافت چنین اطلاعاتی از روش های دیگر استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی