Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به احتمال زیاد مهم ترین و جذاب ترین ویژگی در مورد گوشی iPhone XR قسمت آن است. شما به راحتی می توانید با صرف بودجه بسیار کمتری، ارزان ترین آیفون تمام صفحه ای که تا به حال ساخته شده است را بخرید. طبق گفته شرکت اپل قیمت این گوشی در نسخه 64 گیگابایتی آن 749 دلار ، در نسخه 128 گیگابایتی 799 دلار و در نهایت در نسخه 256 گیگابایتی 899 دلار است.
اگر قرار باشد قیمت این گوشی را با دیگر مدل های گوشی های آیفون مقایسه کنیم، قیمت ها به این صورت است که گوشی iPhone XS در نسخه 64 گیگابایتی قیمت آن 999 دلار است، در حالی که ارزان ترین گزینه بعد از این گوشی، iPhone 8 Plus است که نسخه 64 گیگابایتی آن 799 دلار است و در مورد گوشی iPhone X باید بگوییم که شرکت اپل مدل اورجینال این گوشی را دیگر به فروش نمی رساند.

طراحی و ساخت گوشی iPhone XR
شایان ذکر است که گوشی iPhone XR با وجود قیمت پایین خود، شباهت زیادی به گوشی های iPhone X،iPhone XS و iPhone XS Max دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است یعنی چیزی بینی دو گوشی iPhone XS و iPhone XS Max ولی به لطف قاب هایی کمی بزرگ تر آن، اندازه این گوشی به iPhone XS Max نزدیک تر است.
ساختار بدنه آن مانند این سه گوشی دیگر آلومینیوم به همراه یک درب پشت شیشه ای است، که یعنی این گوشی نیز از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند. البته تفاوت آن ها با این گوشی در این است که گوشی iPhone XR در پشت خود فقط یک دوربین دارد و تفاوت بزرگ دیگری که در ساختار آن وجود دارد این است که این گوشی رتبه IP67 را در تست ضد آب بودن دریافت کرده است، برخلاف دو گوشی جدید دیگر که ربته IP68 را به دست آورده اند. بدین معنا که گوشی موبایل iPhone XR در مدت 30 دقیقه در آبی با عمق یک متری دوام خواهد آورد. با این حال هنوز برای جلوگیری از وارد شدن آب یا گردو غبار به درون آن گزینه خوبی است.
و بالاخره نوب به صحبت در مورد رنگ های آن رسیده است، چیزی که بسیار از کاربران را تحت تاثیر خود قرار داده است. گوشی iPhone XR در این زمینه بیشتر شبیه گوشی iPhone 5C است. اگر به یاد داشته باشد، گوشی iPhone 5C نیز رنگ بندی های متنوع و زیبایی داشت و این بار گوشی iPhone XR در شش رنگ مختلف رونمایی خواهد شد: مشکی، سفید، آبی، مرجانی ( از خانواده ی رنگ صورتی)، زرد و قرمز (به عنوان همکاری با محصولات RED شرکت اپل که مربوط به قسمت خدمات درمانی و پزشکی است. به گفته خود اپل تا کنون بیش از 160 میلیون دلار را برای تحقیقات در زمینه بیماری HIV صرف کرده است و هر زمان که کاربران مصولات قرمز شرکت اپل را بخرند بخشی از درامد آن در این زمینه صرف خواهد شد).

Color

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی