Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در مراسم رونمایی از آیفون 7، آقای تیم کوک مدیرعامل این شرکت به شدت راغب بود تا تاکید کند تا چه اندازه موزیک برای اپل اهمیت دارد و این گوشی جدید، با وجود برخی جنجال‌های به راه شده بر سر پخش صوتی، در تعمیرات قسمت صدا و پخش موزیک عالی عمل کرده است.
همه قابلیت های جالب گوشی آیفون 7بزرگ‌ترین تغییر این است که گوشی آیفون 7 دیگر پورت جک صوتی قدیم –برای وصل شدن هدفون- را ندارد. هندزفری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با استفاده از درگاه لایتنینگ به گوشی متصل خواهد شد. بدین ترتیب، داده‌های صوتی خیلی با کیفیت‌تر مدیریت می‌شود.

 

شما همچنان می‌توانید یا با آداپتور موجود در جعبه آیفون 7 و یا با مطالعه راهنمای “چگونه هدفون‌های قدیمی خود را به بلوتوث تبدیل کنید تا با آیفون 7 سازگار شود” از هدفون‌هایی که در حال حاضر دارید استفاده کنید.تغییر دیگری که البته کمتر سر آن قیل و قال به راه افتاد، وجود اسپیکرهای استریو است

 

که دو برابر اسپیکرهای آیفون 6 اس قدرت پخش صدا دارند و با دامنه دینامیک بالایشان، بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهند. اگر قصد دارید با استفاده از اسپیکرهای درون سازه ای آیفون 7 خود به تماشای فیلم و شنیدن موزیک بپردازید، پس ویژگی‌های ارتقا یافته در این بخش آیفون 7 را حتما دوست خواهید داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی