Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تراشه‌ی جدید W1 اپل، نوع جدیدی از فناوری بی‌سیم را که در همه‌ی دستگاه‌های اپلی ارائه می‌دهد. برای اتصال دستگاه‌های اپلی، فقط کافی است که آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید. برای مثال، هنگامی که قاب شارژر اِیرپادهای (AirPod) بی‌سیم را باز کنید، بلافاصله در آیفون ۷ با کادر محاوره‌ای مبتنی‌بر اتصال آن‌ها به گوشی هوشمند اپلی مواجه خواهید شد. در این هنگام فقط باید کادر محاوره‌ای را تایید کنید تا اتصال به سادگی انجام شود. علاوه‌بر ایرپاد، اپل واچ هم از فناوری جدید بی‌سیم برای اتصال به آیفون بهره می‌برد. هدفون‌های جدید برند بیتس هم از تراشه‌ی W1 پشتیبانی می‌کنند.

ایرپاد بی سیم اپل

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس جدید اپل دو روز دیگر (۱۶ سپتامبر) به طور رسمی عرضه شده و قابل خرید خواهند بود. نسخه‌های ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ترتیب با قیمت‌های ۶۴۹ و ۷۴۹ دلار عرضه خواهند شد. گران‌ترین مدل‌های این دو گوشی هوشمند دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود.

آیا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل در مقایسه با رقبای اندرویدی ارزش خرید دارند؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی