Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در سال ۲۰۱۶ آشکار شد که اپل حق امتیاز یک سیستم برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه به صورت بیسیم را ثبت کرده‌است. شاید بگویید این در حال حاضر یک ویژگی عرضه شده در آیفون X است، اما یک تفاوت بزرگ دارد!  شارژ بی‌سیم دوربرد به شما امکان می دهد همانطور که به مودم اینترنت متصل می شوید تلفن خود را بدون آن که متوجه شوید شارژ کنید. ایده اصلی این است که از همان فرکانس هایی که معمولا برای انتقال داده استفاده می شود، اپل می تواند برق را به گوشی تان انتقال دهد.

تصور کنید : شما یک شارژر وایرلس دوربرد در خانه خود دارید که شبیه مودم است. سپس همان طور که در اتاق نشیمن خود نشسته اید، تلفن خود را بدون نیاز به برق شارژ می کنید.

شما می توانید این شارژها را در دفتر کارتان قرار دهید، در کافه ای که در آن نشسته اید و یا حتی در ماشین خود قراردهید و از آن به بعد گوشی تان در طول روز به اندازه کافی شارژ خواهد داشت. این امکان حتی فشار بر شرکت ها را برای افزایش عمر باطری کاهش می دهد چرا که باتری ها به صورت مداوم در حال شارژ شدن هستند.

البته این فقط یک حق امتیاز اختراع است که توسط اپل خریداری شده و هیچ تضمینی نیست که اپل تصمیم داشته باشید چنین فناوری را رونق دهد؛ با عرض پوزش.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی