Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یک فرضیه بسیار قوی این است که اپل تراشه جدید خود را برای ایفون ۹ معرفی خواهد کرد. احتمالا این تراشه Apple A12 نامیده می شود و باعث بهبود عملکرد و یا عمر باتری خواهد شد .

برای اطلاع بیشتر باید افزود که تراشه فعلی اپل A11 Bionic دارای دو هسته با کارایی بالا هست که ۲۵٪ سریعتر از اپل A10 Fusion قدیمی بود. و ورژن چهار هسته آن تا ۷۰٪ سریعتر از هسته های قدرتمند A10 است .

ساده ترین راه اپل برای بهبود تراشه ها این است که به یک فرآیند تولید موثرتر تبدیل شود . تراشه اپل A11 بر روی یک فرآیند ۱۰ نانومتر ساخته شد_ فاصله بین ترانزیستورها هرچه فاصله کم ‌تر باشد، ترانزیستورهای بیشتری را می‌توانید در آن بگذارید و قدرت محاسبه را افزایش دهید.

بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ و TSMC در حال حاضر مشغول کار بر روی یک فرآیند ۷ نانومتری هستند_که هر دوی آن‌ها در گذشته اپل را با بخش های مختلف آیفون تجهیز کرده‌اند. در این مقاله با توجه به اخباری که شنیده ایم،پردازنده آیفون ۹ را ۷ نانومتر برآورد می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی