Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در ادامه‌ی روند آزادسازی فضای ذخیره‌سازی آیفون، قصد داریم به نرم‌افزار پیام‌رسان Messages اشاره کرده و پیام‌های غیرضروری را حذف کنیم. برای شروع کار، نرم‌افزار Messages را اجرا کرده و برای یافتن یک رشته از پیام‌های غیرضروری، صفحه را به سمت پایین مرور کنید. انگشت خود را روی پیام مورد نظر به سمت راست بکشید و روی دکمه‌ی Delete ضربه بزنید. باید توجه کنید که حذف کردن پیام‌های متنی فضای قابل توجهی از حافظه‌ی دستگاه را آزاد نخواهد کرد. باید بیش‌تر به دنبال پیام‌های صوتی، تصویری و ویدیویی غیرضروری گشته و آن‌ها را حذف کنید.

آموزش iOS: افزایش سرعت آیفون

علاوه‌بر روش یاد شده، قابلیتی در نرم‌افزار Messages وجود دارد که می‌تواند باعث آسودگی بیش از پیش کاربران و آزاد شدن فضای ذخیره‌سازی بیش‌تری شود. به منظور بهره‌مندی از این روش، ابتدا باید نرم‌افزار Settings را اجرا کرده و به منوی Messages مراجعه کنید. در صفحه‌ی باز شده به طرف پایین مرور کرده و در بخش‌های AUDIO MESSAGES و VIDEO MESSAGES، با لمس گزینه‌ی expire مربوط به هر کدام، تاریخ انقضای پیام‌های صوتی و ویدیویی را از Never به ۲ دقیقه (After 2 minutes) تنظیم کنید. با اعمال این تنظیمات، همه‌ی پیام‌های صوتی و ویدیویی دریافتی یا ارسال شده‌ی کاربر، به طور خودکار پس از گذشت دو دقیقه از زمان مشاهده، برای آزاد شدن فضای ذخیره‌سازی، از دستگاه حذف خواهند شد.

آموزش iOS: افزایش سرعت آیفون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی