Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دوربین ایفون x

دوربین آیفون X دو سنسور جدید دارد که هر دو دقت ۱۲ مگاپیکسلی دارند. همچنین هر دو ماژول دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند. لنز واید، فاصله‌ی کانونی معادل ۲۸ میلی‌متر دارد و نسبت کانونی آن f/1.8 است، در حالی که فاصله‌ی کانونی لنز تله‌فتو معادل ۵۶ میلی‌متر است و نسبت کانونی f/2.4 دارد. علاوه بر این، مجموعه‌ی این دوربین دوتایی به یک فلش LED چهارتایی مجهز شده است.

بر طبق گزارش‌ها، سنسور دوربین آیفون X بزرگ‌تر از نسل قبل است و بنابراین می‌توانند تا ۸۳ درصد نور بیشتری را جذب کند. با در نظر گرفتن این که سنسور آیفون ۷ اندازه‌ی ۱/۲.۹ اینچ دارد و کراپ فکتور (crop factor) آن ۷ است، می‌توان محاسبه کرد که سنسور دوربین آیفون X باید اندازه‌ای تقریبا برابر ۱/۲.۰ اینچ داشته باشد. این یعنی سنسور آیفون X احتمالا از سایر گوشی‌های فعلی بزرگ‌تر است. البته ما هم مثل شما هیجان داریم تا پس از عرضه شدن آیفون X جزئیات دقیق‌تر و کامل‌تری را به دست بیاوریم.

دوربین آیفون X چگونه بر رقبا غلبه می‌کند؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی