Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در اولین قدم به محض اینکه یک آیفون فیک یا تقلبی را روشن کنید، صفحه‌ای نمایان می‌شود که عباراتی همچون "Welcome" را به همراه دارد، این موضوع در حالی است که یک آیفون اصلی به محض روشن شدن لوگوی آیفون را نمایش می‌دهد. کیفیت رنگ و صفحه نمایش هم از دیگر نشانه‌هایی است که می‌تواند آیفون تقلبی را از آیفون اصل مجزا کند.

مسئله بعدی که می‌تواند مشخص کند که یک آیفون اصل است یا خیر مربوط به سیستم عامل انحصاری iOS اپل می‌شود. سیستم عامل iOS تنها در دستگاه‌های اصلی برد اپل نصب و پیاده‌سازی می‌شود، اما آیفون‌های تقلبی یا طرح به سیستم عامل اندرویدی مجهز هستند که دقیقا مطابق با معیارهای iOS شخصی‌سازی شده است. بنابراین شما به سادگی با دانلود یک فایل APK و بررسی امکان نصب آن در آیفون خود قادر به تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن می‌شوید. نکته بعدی مربوط به کیفیت دوربین دستگاه می‌شود. دوربین آیفون‌های اپل فوق‌العاده با کیفیت عمل می‌کند. مطمئنا اگر دوربین یک آیفون فیک یا تقلبی را به کار ببرید متوجه خلا کیفیت آن می‌شوید. برای نمونه به عکس زیر نگاهی داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی