Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طراحی ایفون 7

طراحی

آیفون ۷ بدون شک در اولین نگاه و حس اولی که به شما منتقل می‌کند، تغییر زیادی نکرده است. با توجه به ظاهر شاید نتوان آیفون امسال را ارتقائی در خور نام اپل دانست چرا که تنها مکان نوار آنتن‌ها و ظاهر لنز دوربین تغییر کرده‌ است. البته نباید از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز به راحتی گذشت، کاری که بیش از اینکه به نفع کاربران باشد، احتمالا خرج روی دست مشتریان خواهد گذاشت چرا که بسیاری به سمت هدفون‌های بی‌سیم گرایش پیدا خواهند کرد که قیمت به مراتب بالاتری در مقایسه با هدفون‌های سیمی دارند. بیتس که بخشی از دارایی‌های اپل به شمار می‌رود جزو بزرگ‌ترین عرضه کنندگان هدفون‌های بی‌سیم در دنیا است و احتمالا امسال، پرفروش‌ترین سال خود را تجربه خواهد کرد.

iPhone 7 / آیفون 7

اما اپل به نوعی برای پوشاندن تغییرات کم ظاهری، رنگ‌های جدید مشکی براق و مات را نیز برای آیفون ۷ ارائه داده است. این دو رنگ بسیار زیبا و متفاوت هستند و بسیاری مدت‌ها است انتظار آن‌ها را می‌کشیدند. البته رنگ مشکی مات لیز بوده و مشکی براق هم به سرعت خش پذیر است و لک‌ و اثر انگشت نیز بر روی آن بسیار نمایان می‌شود. با این حال اگر می‌خواهید تفاوت با نسل قبل مشخص شود بهتر است سراغ این دو رنگ بروید.

آیفون ۷ در مقایسه با نسخه‌ی پلاس، ابعاد بسیار مناسب‌تری دارد و کار کردن با یک دست در آن به راحتی امکان‌پذیر است. این موضوع در کنار کیفیت ساخت بسیار خوب و بدنه‌ی باکیفیت فلزی، باعث می‌شوند در دست گرفتن گوشی حس بسیار خوبی به شما منتقل خواهد کرد؛ حس یک کالای با کیفیت که همیشه همراه با نام آیفون‌ها بوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی