Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اسپیکر ایفون 7

اسپیکر

یکی از تغییرات مثبت آیفون ۷ در بخش اسپیکر، اضافه شدن اسپیکر دوم به آن بوده است. البته در نگاه اول ممکن است شیارهای زیر گوشی شما را به اشتباه انداخته و تصور کنید اسپیکرهای دوگانه در این بخش قرار دارند اما تنها یکی از آن‌ها اسپیکر بوده و دیگری میکروفون است. اسپیکر دوگانه در بخش اسپیکر مکالمات و در پنل جلوی گوشی تعبیه شده است.

iPhone 7 / آیفون 7

این اسپیکر‌ها به طور قطع بهترین کیفیت را در بین تمامی آیفون‌ها تا به امروز دارند و تغییری بسیار مهم به شمار می‌روند. البته جهت پخش صدا در این دو اسپیکر متفاوت است که کمی به تجربه‌ی کاربری ضربه وارد می‌کند چرا که کاملا متوجه متفاوت بودن جهت آن‌ها می‌شوید. با این حال حجم بسیار خوب صدا و وجود حداقل یک اسپیکر در بخش جلوی گوشی در تجربه‌ی صوتی و چندرسانه‌ای نقشی انکارناپذیر دارد.

اما یکی از پرهیاهوترین تغییرات حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آیفون ۷ است که اپل حذف آن را شهامت خود خوانده است! با این حال قرار دادن موتور Taptic، قرار دادن باتری بزرگ‌تر و مهم‌تر از همه کمک به فروش بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی هدفون‌های بی‌سیم یعنی بیتس که مالکیت آن در اختیار اپل است به نظر دلایل منطقی‌تر از شهامت می‌آیند. حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هر چه که باشد باعث بهبود تجربه کاربری نمی‌شود و شما را مجبور به استفاده از تبدیل یا هدفون‌های بلوتوث می‌کند.

Earpod های امسال حالا به درگاه لایتنینگ به صورت مستقیم متصل می‌شوند تا حالا این در گاه هم برای شارژ و هم برای اتصال هدفون استفاده شود که باعث پایین آمدن عمر استفاده از آن نیز خواهد شد و علاوه بر آن اگر گشوی به شارژ باشد نمی‌توانید از هدفون استفاده کنید. اما اگر همچنان می‌خواهید از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهره ببرید اپل در جعبه‌ی گوشی تبدیلی را برای شما در نظر گرفته تا پورت لایتنینگ را به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا تبدیل کنید. این تبدیل به جاگذاشته شده یا گم خواهد شد که در این صورت نیاز به پرداخت ۱۰ دلار و خرید تبدیل جدید خواهید داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی