Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سرخط‌های مربوط به گفتگوهای متنی

سرخط‌های مربوط به گفتگو‌های متنی، قابلیتی مفید در دستگاه‌های اندرویدی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حتی در صورتی که در حال انجام کار دیگری بر روی گوشی هوشمند خود هستید به مکالمه با دیگران بپردازید زیرا کوچک‌کردن پنجره گفتگو، آن‌را نخواهد بست و تنها آن‌‌را به صورت کرکره‌ای به پایین جمع می‌کند.Chat-heads--chat-popups

با لمس مجدد بر روی حباب جمع‌شده این پنجره مجددا بازخواهد شد. نرم‌افزار وایبر نمونه خوبی برای پی‌بردن به این قابلیت است زیرا پیش‌نمایشی از پیام‌های دریافتی در اختیار شما قرا می‌دهد تا بتوانید پاسخی سریع از همین پیش‌نمایش‌ها و بدون بازکردن برنامه برای طرف مقابل ارسال کنید.

از آنجایی که سیستم‌عامل iOSامکان جمع‌شدن و پایین رفتن برنامه‌ها همانند روش یادشده را به کاربران نمی‌دهد می‌توانند با کشیدن به سمت پایین یک پنجره هشدار مربوط به یک گفتگو، پاسخی سریع به آن بدهید. البته این در صورتی است که پیش از مخفی شدن پنجره، بتوانید آن را بگیرید!

از سوی دیگر فشردن گزینه Reply بر روی بنر پایین‌رونده نیز شما را مستقیما به خود برنامه خواهد برد اما بازهم امکان ارسال پاسخ سریع بدون بازکردن برنامه مهیا نشده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی