Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰
  • آیفون ۸

در سپتامبر سال ۲۰۱۷ و در سالنی که به نام استیو جابز شاخته شده، اپل از سه گوشی سری ایکس به نام‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ رونمایی کرد. آیفون ۸ از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن استاندارد ۱۶:۹ بهره می‌برد. درست مانند چیزی که در آیفون ۷ شاهد آن بودیم و تاچ آی دی این گوشی در قاب جلویی و پایین صفحه نمایش قرار دارد. تنها تفاوت ظاهری آیفون ۸ با نسل‌های قبلی خود در این است که قاب پشتی گوشی جدید اپل از یک محافظ شیشه‌ای در پشت بهره می‌برد. آیفون ۸ نیز مانند نسل قبلی خود فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. اپل در این گوشی از تراشهٔ A11 استفاده کرده که دارای ۶ هسته پردازشی است، این پردازنده به صورتی طراحی شده که کمترین مصرف انرژی را داشته باشد. تراشهٔ A11 چهار هسته کم مصرف با نام Mistral و ۲ هسته پر قدرت با نام Monsoon را شامل می‌شود. آیفون ۸ از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شد. همچنین آیفون ۸ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

  • آیفون ۸ پلاس

آیفون ۸ پلاس دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی بوده و دوربین آن نسبت به گذشته بهبودهای بسیاری به خود دیده‌است. در آیفون ۸ پلاس شاهد دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستیم که در این ناحیه بیرون زدگی را نیز همچون گذشته به همراه دارد. یکی از این دو حسگر امکان زوم ۲ برابر اپتیکال را فراهم می‌کند. دوربین سلفی نیز حسگری ۷ مگاپیکسلی دارد. آیفون ۸ پلاس مانند آیفون ۸ به تراشهٔ A11 Bionic مجهز است که اولین پردازنده ۶ هسته‌ای اهالی کوپرتینو محسوب می‌شود. این چیپست در عین دارا بودن قدرت پردازشی بالا، بسیار کم‌مصرف است. این گوشی نیز مانند آیفون ۸ از شارژر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی