Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

Shiraz iphone

فروش گوشی های ایفون با قیمت مناسب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیفون ۷ و ۷ پلاس از نظر طراحی کاملاً شبیه به نسل‌های گذشته خود هستند و تغییرات بسیار کمی در آن‌ها قابل مشاهده است. آیفون ۷ از یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی رتینا بهره می‌برد. پنل جدید به کار رفته در این محصول چیزی حدود ۲۵ درصد روشن‌تر از نسل گذشته خود است. خبری از پورت هدفون‌نیز بر روی این گوشی نیست اما برای نخستین بار بلندگوهایی استریو بر روی این محصول به کار گرفته شده. یکی از بخش‌های سخت‌افزاری ارتقاء یافته در هفتمین نسل از آیفون‌های اپل، استفاده از تراشه‌های A10 Fusion است. به‌طور معمول اپل نامی از سازنده اصلی آن نبرده اما عنوان کرده که این تراشه حاوی ساختاری ۶۴ بیتی، ۴ هسته ضعیف همراه با دو هسته قدرتمند است تا عمر باتری این گوشی هوشمند افزایش یابد. یکی از جذابیت‌های نسخه ۴٫۷ اینچی آیفون ۷، دوربینی با دیافراگم f/1.8 همراه با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم لرزشگیر نوری است که این محصول را دیوایسی جذاب برای عکاسی در شرایط نوری کم تبدیل کرده‌است.

  • آیفون ۷ پلاس

اپل در تالار اجتماعات «بیل گراهام» واقع شده در شهر سان فرانسیسکوی ایالت کالیفرنیا از آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. آیفون ۷ پلاس دارای دو لنز دوربین است که هر دو دارای کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی هستند. این آیفون از زوم اپتیکال تا دو برابر و زوم دیجیتالی تا ۴ برابر را پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی با دارای بودن گواهینامهٔ IP 67، در برابر آب و گرد و غبار محافظ است. این گوشی نیز مانند آیفون ۷ از تراشهٔ A10 Fusion قدرت می‌گیرد و جک هدفون از آن حذف شده‌است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی